Veelgestelde vragen

Op zoek naar specifieke informatie?

In onderstaande rubrieken vind je antwoorden op veelvoorkomende vragen. Staat je antwoord er niet bij? Gebruik dan de zoekfunctie. Of neem contact met ons op via bovenstaand formulier.

Je vindt de houdbaarheid van een smoothie op de dop; daar staat op wanneer de smoothie is gemaakt en tot wanneer je ‘m kunt drinken. Voor fruit rekenen we normaal gesproken een week na levering, maar dit hangt natuurlijk ook af van hoe je het fruit bewaart.

Je kunt als basisregel aanhouden voor de houdbaarheid: 2 dagen voor samengestelde producten, 6 dagen voor de rest.

Al onze producten staan in de webshop.

De mogelijkheden voor je bedrijf of evenement vind je in de dropdown menu’s.

Wil je een grote bestelling plaatsen of maatwerk, vraag dan een offerte aan.

Ja, dat kan. We kunnen boxen ‘op maat’ samenstellen, met bijvoorbeeld ook de uitingen van je bedrijf erin. Of een door jou aangeleverd extraatje. Check Box op maat.

De verzendkosten zijn €3,94 voor een brievenbus pakketje en €5,75 voor alles groter of zwaarder dan een brievenbuspakketje.

Alle prijzen op vitaminebo.nl zijn inclusief 9% btw.

Dit kan in de laatste stap van het afrekenen. Daar vink je de optie aan dat je bestelling naar een ander adres moet.

  1. Ga naar de winkelwagen
  2. Klik op de knop Doorgaan naar afrekenen
  3. Zet een vinkje bij Wil je verzenden naar meerdere afleveradressen?
  4. Er verschijnt een nieuw vlak met de titel Beheer adressen, kies daaronder voor Voeg nieuw afleveradres toe
  5. Vul in de popup een afleveradres in en druk op de knop Adres opslaan; herhaal deze stap voor de verschillende adressen
  6. Scrol naar beneden naar de producten die in je winkelwagen zitten; kies hier per product een afwijkend afleveradres

Het verder afronden van de bestelling gaat zoals je gewend bent. Mocht je er niet uitkomen, dan helpen we je uiteraard graag verder.

Ons fruit proberen, het gemak van bezorgen ervaren of benieuwd naar álle mogelijkheden?