Veelgestelde vragen
Op zoek naar specifieke informatie?
In onderstaande rubrieken vind je antwoorden op veelvoorkomende vragen. Staat je antwoord er niet bij? Gebruik dan de zoekfunctie. Of neem contact met ons op via het contactformulier.
Hoe lang zijn smoothies en andere producten houdbaar?
Je vindt de houdbaarheid van een smoothie op de dop; daar staat wanneer de smoothie is gemaakt en tot wanneer je ‘m kunt drinken. Voor fruit rekenen we normaal gesproken een week na levering, maar dit hangt natuurlijk ook af van hoe je het fruit bewaart.
Je kunt als basisregel aanhouden voor de houdbaarheid: 2 dagen voor samengestelde producten, 6 dagen voor de rest.
Zitten er ook gluten of lactose in het fruit of de smoothies?
In fruit zit nooit gluten of lactose, daar zijn ze dus vrij van. Er is één smoothie die lactose bevat. Dit is namelijk de bosvruchten-yoghurt smoothie. Deze smoothie zit in de Sweet love box en het Vitamine Cadeau bosvruchten en perzik. De rest is lactose- en glutenvrij.
Hoe bestel ik iets bij Vitamine Bo?
Al onze producten staan in de webshop.
De mogelijkheden voor je bedrijf of evenement vind je in de dropdown menu’s.
Wil je een grote bestelling plaatsen of maatwerk, vraag dan een offerte aan.
Kan ik een eigen ‘box’ samenstellen?
Ja, dat kan. We kunnen boxen ‘op maat’ samenstellen, met bijvoorbeeld ook de uitingen van je bedrijf erin of een door jou aangeleverd extraatje. Check Box op maat.
Hoe verstuur ik een bestelling naar een ander adres dan mijn eigen?
Dit kan in de laatste stap van het afrekenen. Daar vink je de optie aan dat je bestelling naar een ander adres moet.
Hoe verstuur ik naar meerdere adressen tegelijkertijd in één bestelling?
- Ga naar de winkelwagen
- Klik op de knop Doorgaan naar afrekenen
- Zet een vinkje bij Wil je verzenden naar meerdere afleveradressen?
- Er verschijnt een nieuw vlak met de titel Beheer adressen, kies daaronder voor Voeg nieuw afleveradres toe
- Vul in de popup een afleveradres in en druk op de knop Adres opslaan; herhaal deze stap voor de verschillende adressen
- Scroll naar beneden naar de producten die in je winkelwagen zitten; kies hier per product een afwijkend afleveradres
Het verder afronden van de bestelling gaat zoals je gewend bent. Mocht je er niet uitkomen, dan helpen we je uiteraard graag verder.
Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling binnen heb?
Wij proberen de producten binnen één dag te verzenden. Doordat wij met verse producten werken duurt dit soms iets langer, dus staat de gemiddelde levertijd tussen 1- 3 dagen!
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten zijn €3,94 voor een brievenbus pakketje en €5,75 voor alles groter of zwaarder dan een brievenbuspakketje.
Zijn de getoonde prijzen in- of exclusief btw?
Alle prijzen op vitaminebo.nl zijn inclusief 9% btw.